FacZo is de facilitaire organisatie van GGZ OB en Reinier van Arkel. Er zijn diverse afdelingen die, ieder op hun eigen wijze, een bijdrage leveren aan de moederorganisaties.
Klantmanagement is het eerste aanspreekpunt voor de zorg. De collega’s van klantmanagement halen de vragen op bij de zorg en proberen hen zo maximaal te ondersteunen door facilitaire processen zo in te richten dat de zorg zo goed mogelijk zijn werk kan doen.
FacZo Services; hieronder vallen de operationele werkzaamheden van de afdelingen Receptie, Horeca, Technische Dienst, de servicemedewerkers en logistiek. De medewerkers die bij deze afdelingen werken zorgen ervoor dat alle dagelijkse werkzaamheden worden opgepakt en geregeld.
Het facilitaire meldpunt is de centrale schakel binnen de facilitaire organisaties. Zij regelen en coördineren alle klachten, wensen, informatie en storingen binnen de organisaties. Ook beheren zij de reserveringen van de vergaderruimtes binnen de organisaties.
In het team expertise zijn diverse facilitaire adviseurs werkzaam die de collega’s van de facilitaire organisaties ondersteunen, met name in advies en bij grote projecten. Daarnaast zijn zij eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke vragen op het gebied van voeding, veiligheid, duurzaamheid, schoonmaak, bouw en onderhoud, gastvrijheid, interieur en werkplekinrichting.
Samen zorgen we dat het geregeld wordt!