32 - 36 uur per week
Wie is FacZo?
FacZo is de facilitaire regieorganisatie die facilitaire dienstverlening biedt aan GGZ Oost Brabant en Reinier van Arkel, en de inkoop verzorgt voor meerdere zorginstellingen. Ons werkgebied ligt in de gehele regio Brabant.
Wat ga je doen?
FacZo streeft naar partnership. We willen in verbinding zijn met de zorg met een proactieve houding.
Dit doen we onder andere door te weten wat de zorg nodig heeft en hiervoor passende dienstverlening te organiseren. Jij bent hiervoor het aanspreekpunt van de medewerkers die in jouw locatie werken. Voor de dagelijkse zaken ondersteunt het Facilitair Meldpunt jou.
Binnen team Klantmanagement zijn we op zoek naar twee Locatiecoördinatoren A. De locatiecoördinator A voert regie over de facilitaire dienstverlening en het beheer en onderhoud van één of meerdere (grotere) locaties, waarbij complexe vraagstukken opgelost moeten worden en waarbij rekening moet worden gehouden met verschillende factoren. Je fungeert als gesprekspartner voor belanghebbenden en bent zichtbaar aanwezig op de locatie(s). Je voert beheersmatige activiteiten uit en leidt facilitaire projecten. Draagt zorg voor de doorontwikkeling van een optimale facilitaire dienstverlening en levert een bijdrage aan de ontwikkeling van operationeel beleid.
De kwaliteit van de facilitaire dienstverlening staat of valt bij teamwork en jij hebt daarin een belangrijke rol. Je bent een echte teamspeler. Samen met jouw collega’s van klantmanagement zorg je ervoor dat de klanten dag in dag uit tevreden zijn. En mocht er een keer iets misgaan? Dan lukt het jou om een passende oplossing te vinden, zodat de klant alsnog met een tevreden gevoel terugkijkt op de samenwerking.
Taken en verantwoordelijkheden
- Je bent zichtbaar aanwezig op de locatie, je fungeert als gemandateerd aanspreekpunt op facilitair gebied, informeert belanghebbenden over activiteiten en beantwoordt vragen.
- Je stemt af met medewerkers over de facilitaire dienstverlening op de locatie.
- Je zorgt ervoor dat vraag en aanbod van de facilitaire dienstverlening op elkaar aansluiten en dat de veiligheid op de locatie geborgd is.
- Je controleert de naleving van de huisregels en de orde- en netheid op locatie, signaleert bijzonderheden, spreekt medewerkers aan en doet verbetervoorstellen om ze op te lossen.
- Je voert facilitaire projecten uit, treedt op als projectleider, beheert het projectbudget en stuurt medewerkers aan in de uitvoering van projecten.Je schakelt in geval van calamiteiten de hulp van collega’s in.
- Je draagt zorg voor de doorontwikkeling van een optimale facilitaire dienstverlening en levert een bijdrage aan de ontwikkeling van operationeel beleid.
- Je levert informatie, gegevens en rapportages aan over de facilitaire dienstverlening die wordt uitgevoerd op de locatie.
- Je inventariseert vragen en wensen over de uitbreiding van de dienstverlening en bespreekt dit met je collega’s binnen de afdeling Klantmanagement.
- Je onderhoudt contact en bouwt relaties op met interne gebruikers en voert gesprekken.
- Je verricht administratieve en registrerende werkzaamheden passend bij de functie.
Wie ben jij?
Jij bent een enthousiaste resultaat- en klantgerichte professional met relevante kennis en ervaring op het gebied van facilitair management in de breedste zin van het vakgebied. Op verbindende wijze zoek jij gemakkelijk de samenwerking op met verschillende stakeholders.
Functie eisen
Je beschikt over een relevant diploma op hbo niveau, aangevuld met enkele jaren werkervaring. Je hebt kennis van facilitaire processen op de locatie en beschikt over kennis van de organisatie(s) en de daarbinnen geldende regelingen en voorschriften. Je houdt je kennis bij en bent nieuwsgierig naar de ontwikkelingen binnen het facilitaire werkveld.
Competenties
- Zelfstandigheid
- Sociale vaardigheden
- Volhardend
- Geduld
- Doorzettingsvermogen
Wat bieden wij?
Het betreft een vast dienstverband voor 32 - 36 uur per week. Het bepalen van de werktijden wordt in onderling overleg afgestemd. We bieden je een functie met veel uitdaging, daarnaast een fijne werksfeer en arbeidsvoorwaarden conform CAO GGZ FWG schaal 55. (dit is afhankelijk van de werkzaamheden en de locatie) De werklocatie zal in afstemming worden bepaald.
Meer informatie?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Miranda Hiddes, Klantmanager, telefoonnummer: 06-33 03 31 86.
Interesse?
Stuur dan je CV met motivatie, naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.