Werken bij FacZo

Zoeken

images/slider/energie.jpg

Voor 36 uur per week

Ben jij die proactieve teamplayer die beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zorgt voor vernieuwde inzichten binnen het team en een groot gevoel heeft voor dienstverlening?
Dan zijn wij op zoek naar jou!


Wie is FacZo?

FacZo is de facilitaire regieorganisatie die facilitaire dienstverlening biedt aan GGZ Oost Brabant en Reinier van Arkel, inkoopdienstverlening biedt aan GGZ Breburg en inkoopactiviteiten verzorgt voor meerdere zorginstellingen. Ons werkgebied ligt in de gehele regio Noord-Brabant. De standplaats is Rosmalen.

Waar ga je werken?

De Inkoopadviseur werkt binnen FacZo op klantgerichte wijze, tegen marktconforme voorwaarden, om de levering van middelen, materialen en dienstverlenende producten zeker te stellen, die optimaal bijdragen aan een effectief en efficiënt verloop van het primaire proces.  De afdeling Inkoop bestaat uit 12 medewerkers en je wordt aangestuurd door de Manager Inkoop. Je standplaats is in Rosmalen op het terrein Coudewater.

Wat zijn je taken?

De kern van de functie van Inkoopadviseur richt zich primair op inkoopactiviteiten welke tactisch van aard zijn met een accent op de meer complexe inkooptrajecten. Je doet marktonderzoek, adviseert bij het opstellen van programma’s van eisen, verricht leveranciersselectie, voert onderhandelingen en stelt contracten op. Binnen je aandachtsgebied ben je het primaire aanspreekpunt voor het management, afdelingen en gebruikers waarmee je een professionele en klantgerichte relatie onderhoudt.

De operationele inkoop- en contractactiviteiten worden verricht vanuit de inkoopadministratie welke, naast de Inkopers, eveneens onderdeel uitmaakt van de afdeling Inkoop.

 

Kernbegrippen

  • Klant- en servicegerichte instelling
  • Pro-actief en initiatiefrijk
  • Uitstekend communicatief vaardig
  • Accuraat en kwaliteits- en resultaatgericht
  • Gevoel voor verhoudingen, tactvol en vriendelijk
  • Teamplayer

Wat vragen wij van jou?

  • HBO opleiding (HBO kennis- en denkniveau);
  • NEVI 1 + NEVI 2 (of gelijksoortige vakopleiding op het gebied van inkoop);
  • Juridische kennis en ervaring op het gebied van contracten;
  • Beschikt over advies-, onderhandelings- en communicatieve vaardigheden en in staat om op alle niveaus binnen de organisatie te communiceren;
  • Heeft bewezen vaardigheden op het gebied van gesprek- en presentatie technieken en beschikt vooral over uitstekende onderhandelingsvaardigheden;
  • Heeft kennis en bekendheid met de voor de functie relevante software, zoals geautomatiseerde inkoopbestelsystemen en MS Office en kan hier mee omgaan;
  • Ervaring met complexe offertetrajecten en is in staat om anderen te beïnvloeden c.q. te overtuigen om nieuwe ideeën ook daadwerkelijk om te zetten in resultaten. (ervaring met inkoopprojecten via aanbestedingstool van Mercell, voorheen Negometrix, is een pré);
  • Volgt ontwikkelingen op het vakgebied en heeft inzicht in marktverhoudingen en onderlinge belangen.

Wat bieden wij?

Het betreft een dienstverband voor 1 jaar die bij gebleken geschiktheid wordt omgezet in een vast dienstverband. Het bepalen van de werkdagen wordt in onderling overleg afgestemd. We bieden je een functie met veel uitdaging. Daarnaast een fijne werksfeer en arbeidsvoorwaarden o.a. een volledige 13de maand conform CAO GGZ. Salariëring geschiedt conform FWG-functieniveau 60.

Meer informatie?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met:

Geert Nooijen (Manager Inkoop) 
telefoonnummer: 06-12 57 19 03
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Interesse?

Stuur dan je CV met motivatie naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.