Inrichting & gastvrijheid

Zoeken

images/slider/energie.jpg

Gastvrijheid gaat over mensen: onze cliënten, onze gasten en eigen medewerkers. Gastvrijheid begint bij betrokkenheid en aandacht voor elke gast. Dit betreft niet alleen de dienstverlening maar gaat ook over de ruimte en sfeer die in een ruimte aanwezig is. Een grote discrepantie tussen de wijze van dienstverlening, als ook de ruimte waarin deze plaatsvindt, roept verwarring op en geeft geen consistent beeld. Daarom heeft FacZo deze twee onderwerpen in één productgroep geplaatst.

Onze ervaring is dat het beeld van gastvrijheid en de wijze waarop het wordt vormgegeven niet altijd met elkaar in overeenstemming zijn. Dilemma’s over de kerntaken (ontvangen of beveiligen) en de manier waarop de receptietaken als onderdeel van het zorgproces worden ingepast maken deze functies veelzijdig en onherkenbaar.


FacZo gaat het gesprek aan met de klant en analyseert op welke wijze een optimale mix ontstaat die aansluit bij de doelstelling van gastvrijheid.